Wanneer u een bestelling plaatst en het product is voorradig, dan verzenden wij uw product binnen 24 uur (op werkdagen). Zodra wij uw pakket hebben klaargemaakt voor verzending, ontvangt u van ons een Track & Trace code per e-mail waarmee u uw bestelling kunt volgen. 
LET OP! Grote orders en artikelen met zeer grote afmetingen zoals de sierbalken en Marmerlook PVC panelen bezorgen wij met eigen transport! De levertijd van deze producten is 2 tot 5 werkdagen. U ontvangt uiterlijk 1 dag van te voren bericht wanneer wij uw bestelling komen bezorgen.

Onze voorraad is altijd in te zien in de product omschrijving. 
Wij inventariseren onze voorraad wekelijks. 

Ja. Ons magazijn bevind zich in dezelfde ruimte als onze showroom. U kunt dus de producten bekijken en indien gewenst direct meenemen.

Ons magazijn is, net zoals onze showroom, gevestigd aan de Rietdekkerstraat 5 in Ridderkerk.

Onze leveringen gaan via Postbedrijven zoals PostNL, DHL, GLS of onze eigen bezorgdienst. 
Alleen grote orders en producten met grote afmetingen leveren wijzelf. 

Dit betekent dat het product momenteel niet voorradig is, maar in nabestelling bij de leverancier staat. 
Bij de (op dat moment) niet voorradige producten staat er In de product omschrijving een (verwachte) levertijd aangegeven.

Ja, wij leveren ook in België.

Gratis bezorging vanaf €49,95.
Bij bestellingen onder dit bedrag worden er bezorgkosten gehanteerd van €8,95.

Zodra uw bestelling klaargemaakt is voor verzending, ontvangt u een Track & Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Controleer of uw e-mail adres correct is ingevoerd bij het plaatsen van uw bestelling. U ontvangt een Track & Trace code zodra wij uw bestelling hebben verwerkt en deze klaarstaat voor verzending.

U kunt uw online aankoop tot 14 dagen na aankoopdatum annuleren. 

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren. Dat kan via deze pagina.
LET OP! De kosten voor het retourneren zijn voor de klant. Leest u onze retourbeleid. 

Helaas komt dit wel eens voor. Neem contact met ons op per e-mail. Wij zullen u enkele foto’s vragen waarop de beschadiging(en) zichtbaar zijn. Hierna zullen wij het zo snel mogelijk  oplossen. 

Bij meerdere pakketten komt het weleens voor dat ze niet tegelijkertijd worden geleverd door het koeriersbedrijf. Ondanks dat wij de bestelling in één keer overdragen, hebben wij hier geen invloed op. Ieder pakket heeft een aparte Track & Trace code. Wij adviseren u in dit geval om iedere Track & Trace code te blijven volgen.